Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Інтернет-супермаркет SvetOn здійснює повернення та обмін придбаного товару відповідно до вимог законодавства. Строки повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Обмін/ повернення Відповідно до чинного законодавства, Ви можете повернути товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки, тому не підійшли габарити, колір, розмір ( стосується посилок оплачених на картку ПриватБанку) Вибираючи спосіб оплати « післяплата», будь ласка, огляньте посилку при отриманні, перевірте працездатність товару і тільки після цього оплачуйте його! Для того, щоб скористатися можливістю обміну або повернення товару, будь ласка, забезпечте такі умови: 1. Товар не був в експлуатації і не пошкоджений: немає подряпин, сколів і т.д. 2. Не пошкоджена упаковка товару як зовнішня, так і внутрішня. Як відбувається обмін або повернення товару: Ми завжди йдемо на зустріч клієнта, і вирішуємо конфліктну ситуацію на Вашу користь і наші менеджери оформлять обмін/повернення протягом 14 днів з моменту отримання. У випадку, якщо товар обмінюється/повертається з причини: не підійшли габарити, колір розмір, витрати на транспортування товару бере на себе клієнт. У разі, якщо обмін/повернення відбувається з причини, шлюбу чи не працездатності товару-транспортні витрати перебирає інтернет-магазин. Виплата коштів відбувається протягом 7 днів з моменту одержання нами товару на Новій Пошті (у цей термін входить з'ясування характеру поломки нашим майстром).
Скасування покупки і повернення коштів
Скасувати покупку можна в перебігу 2-х годин з моменту оформлення замовлення, в день замовлення на сайті, в робочий час, з 8:00 до 17:00. Для цього, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. На сторінці "Контакти" можна знайти актуальні способи зв'язку з нами.
У разі пошкодження товару при транспортуванні, Ви маєте право відмовитися від придбання товару і отримати відшкодування коштів за товар, в розмірі вартості придбаного товару, якщо Ви здійснили онлайн-оплату. В цьому випадку необхідно зв'язатися з відправником (відправник є постачальником і безпосереднім продавцем товару) для подальшого вирішення ситуації. Дані відправника можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортної накладної). Також можна зв'язатися безпосередньо з інтернет-магазином "Sveton" для вирішення цієї ситуації.
Якщо Ви оплатили товар онлайн, і зробили скасування покупки протягом 2-х годин з моменту оформлення замовлення, в день замовлення на сайті, в робочий час, з 8:00 до 17:00, кошти будуть повернуті Вам назад протягом 1-7 робочих днів після звернення (не включаючи вихідні дні, суботу та неділю).
Якщо причина скасування покупки пов'язана з пошкодженням продукції поштовим оператором, кошти за товар будуть повернуті Вам протягом 1-7 робочих днів після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" про пошкодження товару перевізником, якщо Вам не підходить заміна товару на новий.